Rida i vänster varv?

Hej,
 
Idag vaknade jag med nackspärr, det är ungefär så skönt som det låter, inte alls helt enkelt. Jag har gått runt med vetekudde och smörjt in mig med voltaren hela dagen och hoppats på att det ska bli bättre. Det har inte blivit någon större förbättring till min förtret, det är en huggande känsla i ryggen/nacken varje gång jag vrider mig till höger.
 
Ikväll är det två ridlektioner som alltid varannan fredag. Först en dressyrlektion på Färk och sedan en hopplektion på Krk, jag har sett fram emot detta i flera dagar. Jag får smörja mig ännu mer och hoppas på att vi rider mycket i vänster varv. En vanlig människa skulle nog stannat hemma, men ni vet lika väl som jag att det krävs något riktigt ordentligt för att vi ska hålla oss borta från stallet och hästarna!
 
Trevlig fredag!

Kommentera inlägget här :