Romantisk weekend!

Hejhej, här kommer det ett lite mindre hästigt inlägg. Den här helgen blir hästlös då ska jag på mini semester medans hela ridklubben arrangerar Carlstad Horse Show för fullt. Jag hade gärna varit med som banpersonal men kunde såklart inte tacka nej till min sambos spontana drömweekend.
 
Väskan är packad och bilen rullar mot Härjedalen, min sambo har bjudit mig på en romantisk weekend. Vi ska upp och vandra i fjällen och mysa bara vi två. Det ska bli riktigt härligt, vi håller tummarna att vädret kommer överraska oss positivt. Mardrömmen vi fasar för är att ett tjockt lager dimma kommer täcka alla fina berg så att vi inte ser ett enda eller om det regnar konstant hela vandringen och att vi får krama ur vattnet ur våra strumpor. Men än håller vi modet uppe, jag hoppas på sol. Jag har inte vågat kolla väderleksrapporten, så det får bli en överraskning när vi kommer fram. Regnkläderna är med men jag hoppas att jag slipper använda dom.
 
Det är andra gången vi åker upp tillsammans, för två år sedan var vi uppe och vandrade och njöt för fulla muggar i det fina vädret. Jag har några bilder från vår förra resa jag tänkte jag skulle bjuda på. Sen kommer det såklart ett inlägg om årets resa med fina bilder och uppdatering om vädret. Vad ska du hitta på i helgen?
 
 
Mamma ren med bäbis ren
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :