Stor bloppis för en bra sak!

Hej, jag såg att Tyra Sjöstedt har en STOR bloppis som avslutas ikväll, hon säljer allt hon äger och har för att få möjligheten att rädda en häst. Det är mycket fina grejer som säljs, allt från märkeskläder till hästprylar. Det bästa av allt är att pengarna går till en bra sak, pengarna ni handlar för hjälper en häst att få ett hem som den förtjänar. Tyra har bestämt sig för att ge den här hästen en andra chans, var med och hjälp till du med. Jag har budat på några saker och håller tummarna att jag får dom, det skulle kännas bra att kunna hjälpa till även om det kanske bara är en liten grej jag lyckas köpa.
 
Gå in och kolla och framförallt shoppa på teamtyra på Instagram eller på hennes hemsida http://www.teamtyra.se/!
 
Tänk dig att du går in och budar på en tröja och du vinner, då hjälper du en häst till att få en andra chans. Det är klart att du ska passa på att köpa den där tröjan som du har spanat på så länge, det är ett ypperligt tillfälle.
 
Det ska bli spännande att se hur det går för Tyra, om hon lyckas köpa hästen. Hoppas vi får följa hennes resa med den nya hästen på hennes blogg/instagram.
 
Det här är bara en bråkdel av allt som säljs.
 
SÅ, nu har jag gjort reklam. Då kan jag ägna mig åt att skriva lite om vad fin Tyras tanke är, hon vill inget hellre än att rädda hästen. Ni som känner att ni vill hjälpa till, ni gör det. Och ni som tycker det här är helt åt pipsvängen, ni tycker det. Men låt bli att skriva och bomba Tyra med massa hemska kommentarer. Jag är allergisk mot negativa människar, har ni inget positivt att skriva så skriv ingenting alls!
 
Jag hade en tanke redan förra veckan då jag fick ett infall att jag måste räkna på och dra in på alla kostnader för att snabbare få råd med min dröm häst (som jag skrev om i ett tidigare inlägg). Jag gissar att Tyra gör samma sak just nu, alla onödiga utgifter ska emilineras!
 
Trevlig kväll!
 

Kommentera inlägget här :