Stolt ryttare med ett leende på läpparna!

Hej,
 
Idag har jag och Lexus haft tävlingspremiär på Karlstad ridklubb. Dagen började bra, på framridningen fick vi massa kommentarer om vilken fin häst jag rider på. Visst är han fin! Jag är så stolt över Lexus och glad att just jag har fått möjligheten att rida honom. Vi hoppade clearround både 70 och 80 cm. Det kändes hur lätt som helst, Lexus är så fantastiskt duktig och hoppade suveränt! Han hoppade bra även om vi kom lite nära på något hinder. Det blir något jag får träna vidare på, man kan alltid bli bättre. Vi fick beröm av både Lexus ägare och vår tränare så jag kommer behålla mitt leende resten av dagen, kanske hela veckan :) Jag ser redan fram emot nästa träning med Lexus, han är så rolig att rida.


Filmerna från dagens tävlingen
 
Tack till alla som hejade på, riktigt kul med publik!
 

Kommentera inlägget här :