Äntligen är hon här!

Hejhej, i söndags var vi och hämtade vår Diamant i Göteborg. Hon blev bara lite rastlös mot slutet av resan men i det stora hela skötte hon sig exemplariskt. När vi kom hem så mötte hon storebrorsan och de andra hästarna i hagen, alla var snälla så det blev ett bra ihopsläpp.
 
Nu har hon varit hos oss i en vecka och hon verkar trivas, vi har varit ute och promenerat varje dag. Idag hade hon lite extra spring i bena så nu i veckan ska jag börja rida ut på henne och fortsätta longera. 
 
Hon är så himla fin, en riktig sporthäst!

Kommentarer :

#1: Elin

Åh vilken fin häst!! Gott nytt år :)

Svar: Tack 😊 Gott nytt år! 🎉
Ninnie Hansson

skriven
#2: annicaaktiv

Fin häst, lycka till :)

Svar: Ja hon är underbart fin :) Tack!!
Ninnie Hansson

skriven
#3: Micha

Oj så fin hon har blivit! Gick på strömma när hon kom till, så har massvis med bilder på henne som föl 😍

Svar: oh vad roligt, du får jättegärna skicka bilderna till mig 😍🐎❤
Ninnie Hansson

skriven
#4: Micha

Skriv din mejl så kan jag se om jag kan hitta några bilder när jag får tid ☺

Svar: Vi har Carriere också så skicka gärna bilder på han med om du har ❤
Ninnie Hansson

skriven
#5: Micha

Har du Facebook? Isf kan jag skicka bilder på dom två genom Facebook ☺

Svar: Jag har fb 😄 vad roligt med bäbisbilder 🐎
Ninnie Hansson

skriven
#6: Micha

Kan jag lägga till dig då o skicka bilderna? Kul att de hurde utvecklas, de var min klass som red in carriere ☺

skriven
#7: Micha

Kan jag lägga till dig då o skicka bilderna? Kul att de hurde utvecklas, de var min klass som red in carriere ☺

skriven
#8: Micha

Kan jag lägga till dig då o skicka bilderna? Kul att de hurde utvecklas, de var min klass som red in carriere ☺

Svar: Ja det är bara att lägga till 😃 Ninnie Hansson heter jag 🐎
Ninnie Hansson

skriven

Kommentera inlägget här :