Horse 1

Hej!
 
Jag började prenumerera på Horse 1 (tv-kanalen) för några dagar sen. Som ni vet så tycker jag om att se på tävlingar och annat intressant inom hästvärlden. Horse 1 är en superbra kanal då den är fullsmockad med tävlingar och serier. Jag kommer att fortsätta prenumerera på kanalen och hålla mig uppdaterad inom hästvärlden. Just nu ser jag på en serie som heter "Wildfire". Den är lite äldre och väldigt mysig, en perfekt serie att krypa på upp i soffan och kolla på under dom mörka kvällarna med tända ljus. Jag har redan sett hela första säsongen den här helgen, tur att det finns fler :)
 
Har du sett den? Gillar du den?
 
Wildfire

Kommentarer :

#1: Elin karlsson

Svar: Det har du rätt i men jag tycker att visa folk tar fram dom för tidigt, redan två veckor innan och det tycket jag är för tidigt. Men alla har vi ju olika åsikter :)

Har inte sett den men har hört att den är väldigt bra! :) Hoppas du får en bra kväll.

skriven
#2: Emelie

Åh jaaaa, det som "klämmer" mig mest är att det huset (eller logen eller vad man nu kallar det) har större mått invändigt än ett ridhus plus betongplatta oooooch det enda som står där inne är halmbalar. På nästan hela utan.

Svar: Det är ju perfekt! Bygg ridhus :D
Ninnie Hansson

skriven
#3: Maria Karlsson

Läste om den på imdb, påminde lite om heartland :)

Svar: Den har jag inte sett, kanske får bli nästa serie :)
Ninnie Hansson

skriven
#4: Emelie

Vore kul.. Men dom använder det till att förvara halm i, som dom eldar i gårdens panna. :( Ska lägga in ett önskemål dock. ;)

Svar: Okej, ja gör det :)
Ninnie Hansson

skriven

Kommentera inlägget här :